مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-15ورزشي

برنامه بلند مدتی برای تیم آناصنعت پاسارگارد قم داریم


سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک بزرگان و همه اهالی قم این مسیر و مجموعه ای که در کنار فوتسال قم هستند با برنامه بلند مدت راضی نگه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد کشاورز بعد از ظهر سه شنبه بعد از نخستین حضور خود در تمرین تیم آناصنعت اظهار کرد: ابتدا جا دارد از همه آنهایی که برای اعتلای نام فوتسال قم زحمت کشیده اند تشکر ویژه کنم، مجموعه فوتسال قم سال ها قدمت دارد و بزرگان زیادی در این شهر زحمت کشیده اند، مخصوصاً از سعید قاسمی و همکاران شان که زحمت این تیم را کشیده اند و آقای غیاثی و مهندس قلی زاده و همه بزرگان قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: به هر حال قسمت و راه ما در ادامه مسیر مربیگری در فوتسال به شهری رسید که یک بار دیگر نیز به اینجا و اما نشد که به مجموعه فوتسال قم خدمت کنم ولی الان آمده ام و فکر می کنم که بتوانم این مسیر و راه را به بهترین نحو به انتها برسانیم چرا که ما با قراری که با باشگاه داریم به دنبال اجرای برنامه های بلند مدت هستیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک بزرگان و همه اهالی این استان که خودم دست نیاز پیش همه آنها دراز می کنم، این مسیر و مجموعه ای که در کنار فوتسال قم هستند را راضی نگه داریم و به جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بلند مدتی برای تیم آناصنعت پاسارگارد قم داریم

برنامه بلند مدتی برای تیم آناصنعت پاسارگارد قم داریم