مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-15ورزشي

ریخت وپاش های ادامه دار منچستریونایتد؛ تن هاگ به دنبال پدیده های جام جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اریک تنهاگ سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد با وجود برنامه مالکان این باشگاه برای فروش آن، گفته «گلیزرها» به او قول داده اند بودجه قابل توجهی برای نقل وانتقالات و بازسازی این تیم اختصاص دهند.

- ریخت وپاش های ادامه دار منچستریونایتد؛ تن هاگ به دنبال پدیده های جام جهانی منچستریونایتد سعی دارد در پنجره زمستانی بازیکنان زیادی را به خدمت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اریک تنهاگ سرمربی هلندی تیم منچستریونایتد با وجود برنامه مالکان این باشگاه برای فروش آن، گفته گلیزرها به او قول داده اند بودجه قابل توجهی برای نقل وانتقالات و بازسازی این تیم اختصاص دهند.

تنهاگ در فصل نقل وانتقالات تابستانی 230 میلیون پوند را خرج خرید بازیکنانی مانند کامسیرو، آنتونی، مارتینز و مالاسیا کرد و به دنبال ستارگان بیشتری است.

تنهاگ درباره گفتگو های ماه گذشته اش با ریچارد آرنولد مدیر اجرایی منچستریونایتد گفت: ما درباره فرهنگ باشگاه و همچنین اهداف خود صحبت کردیم و او تایید کرد این موارد تغییری نخواهد کرد و حتی بهتر خواهد شد چراکه منابع مالی بیشتری برای این پروژه در دسترس خواهد بود و سرمایه گذاری بیشتری انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریخت وپاش های ادامه دار منچستریونایتد؛ تن هاگ به دنبال پدیده های جام جهانی

ریخت وپاش های ادامه دار منچستریونایتد؛ تن هاگ به دنبال پدیده های جام جهانی