مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-15ورزشي

وزیرکشور: کدام انقلاب با هدایت هرپیشه ورزشکار بوده؟


وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی ها، - ه گزارش تابناک ، احمد وحیدی در جمع روحانیون و طلاب حوزه های علمیه خراسان جنوبی اظهار کرد: روحانیت نقطه شروع انقلاب بوده و حافظ آن هم خواهند بود و جایگاه روحانیت در این حاکمیت که به ظهور امام زمان(عج) منتهی می شود بی بدیل است و روحانیون بیشترین تلاش را دارند که انقلاب اسلامی مسیر پر افتخار خود را طی کند.

به نوشته تسنیم، وزیر کشور گفت: مشکل دشمن با روحانیت این است چون امثال امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از دل این روحانیت آمدند.

وزیر کشور در ادامه رییس جمهور دولت مردمی سیزدهم را مولود حوزه علمیه و جامعه روحانیت دانست و افزود: نقطه کانونی قدرت جمهوری اسلامی ایران و قدرت فرهنگی ولایت فقیه است و این ولایت فقیه در دامنه آن روحانیت هستند.

وحیدی، تصریح کرد: اگر ولایت فقیه نبود، دشمن ایران را تخریب می کرد، این را باید همه جوانان ما بدانند که اگر امروز ایران اسلامی در تراز یک قدرت برتر منطقه ای عمل می کند و همه دنیا یکبار دیگر علیه ایران جمع شدند به خاطر همین قدرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: کدام انقلاب با هدایت هرپیشه ورزشکار بوده؟

وزیرکشور: کدام انقلاب با هدایت هرپیشه ورزشکار بوده؟