مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-15سياسي

مرحوم موسوی لاری روحانی خدوم عالمی متواضع و بی اعتنا به شهرت بود


مرحوم حجت الاسلام موسوی لاری شیرازی، عالمی متواضع و بی اعتنا به شهرت بود و به وظیفه خویش در قبال ترویج پیام مکتب اهل بیت (ع) اهتمام داشت.

- قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: مرحوم حجت الاسلام موسوی لاری شیرازی، عالمی متواضع و بی اعتنا به شهرت بود و به وظیفه خویش در قبال ترویج پیام مکتب اهل بیت (ع) اهتمام داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان پیامی به چهارمین همایش بیدارگران ویژه نکوداشت مرحوم آیت الله سیدمحتبی موسوی لاری صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم والسلام والصلاه علی نبینا محمد و آله الطاهرین قبل از هرچیز از برگزارکنندگان این همایش تشکر می کنم، همایشی که به تجلیل از گسترش دهندگان مذهب حق تشیع می پردازد.

قال الرضا (ع): رحم الله عبداحیامرنا؛ فقلت له: و کیف یحیی مرکم؟ قال: یتعلم علومنا و یعلمهاالناس، فان الناس لو عملوامحاسن کلامنا لاتبعونا براساس روایتی از امام رضا (ع) آن حضرت برای کسانی که امر اهل بیت (ع) را زنده نگاه دارند درخواست رحمت الهی کرده و در پاسخ سوال کننده از اینکه زنده نگاه داشتن امر شما چگونه است؟ می فرماید: فراگیری علوم ما و آموختن این علوم به مردم، زنده نگاه داشتن امر ماست زیرا اگر مردم زیبایی ها و محاسن سخنان ما را دریابند همانا از ما پیروی خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم موسوی لاری روحانی خدوم عالمی متواضع و بی اعتنا به شهرت بود

مرحوم موسوی لاری روحانی خدوم عالمی متواضع و بی اعتنا به شهرت بود