پاسخی به شبهه ضریح بوسیاستاد حوزه علمیه در پاسخ به شبهه ضریح بوسی، با تاکید بر این که قرآن کریم در اشاره به تابوب عهد که زمانی محل سکونت حضرت موسی (ع) بود، آن را نشانه الهی و آرامش بخش ذکر می کند، - ایسنا/قم استاد حوزه علمیه در پاسخ به شبهه ضریح بوسی، با تاکید بر این که قرآن کریم در اشاره به تابوب عهد که زمانی محل سکونت حضرت موسی (ع) بود، آن را نشانه الهی و آرامش بخش ذکر می کند، گفت: آنچه ضریح ائمه اطهار (ع) را آرامش بخش می سازد، حضور اهل بیت (ع) در آن مکان است. حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، شامگاه 23 آذر در حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به آیه 247 سوره بقره، عنوان کرد: وقتی فرعونیان، موسی (ع) را از رود نیل گرفتند صندوقچه ای که حضرت در آن بود را نگه داشتند و حضرت موسی (ع) نیز بعد از نبوت، الواح تورات و زره و شمشیرش را در این صندوقچه می گذارد؛ این صندوقچه احترام ویژه ای در میان بنی اسراییل داشت. وی با بیان این که بنی اسراییل بعد از حضرت موسی (ع) منحرف شدند و با از دست دادن اعتقادات، ضعیف شدند، گفت: پس از سال ها از وفات حضرت موسی (ع)، خداوند متعال پیامبری برای این قوم مبعوث ساخت به نام اشموییل که بنی اسراییل برای قدرت یابی مجدد قوم، از ایشان درخواست انتخاب فرمانده کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |