مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 12:062022-12-15سياسي

اشتغالزایی برای 124 زندانی در همدان طی 2 ماه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فقدان مهارت شغلی در فرد یا افراد متأسفانه در برخی موارد سبب می شود با انجام عمل مجرمانه به دنبال کسب درآمد از طریق نامشروع باشند، توجه به این موضوع ما را بر آن داشته تا با برنامه ریزی مستمر به دنبال حرفه آموزی به زندانیان باشیم.

وی بهترین راهکار اساسی برای اصلاح زندانیان را آموختن حرفه و شغل به آنان دانست و افزود: چه بسا زندانیانی هستند که پس از آموختن شغل، راه و روش کسب درآمد حلال را یافته و بعد از آزادی به واسطه مهارتی که به دست آورده اند برای خوشبختی خانواده هایشان تلاش می کنند.

دادستان همدان اظهار کرد: با این رویکرد، توجه ما به سمت حرفه آموزی به زندانیان معطوف شده و بنیاد تعاون زندانیان استان فعالیت های خود را برای توانمندسازی زندانیان دنبال می کند، بنابراین راه اندازی و توسعه کارگاه های خیاطی، دوخت کیف و کوله پشتی، جوراب بافی، انگشترسازی، معرق کاری، میناکاری، فرشبافی و تابلو فرش در زندان محقق شده است.

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر برای 114 زندانی مرد و 10 زندانی زن اشتغالزایی شده است، تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی نیازمند حرفه آموزی است و زندانی پس از گذراندن دوره های آموزشی متناسب با استعداد خود و به دنبال سپری کردن دوران محکومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 124 زندانی در همدان طی 2 ماه

اشتغالزایی برای 124 زندانی در همدان طی 2 ماه