مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-15سياسي

هیچ بن بستی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و گروه های جهادی، هیچ بن بستی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ضیاالدین حزنی صبح پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان و تجلیل از دست اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی دو به میزبانی استانداری با بیان اینکه همه مشکلات کشور با ظرفیت های داخلی و اتکا به توان داخل قابل حل است، ابراز کرد: از مسئولان خواسته ایم که پروژه های محرومیت زدایی در استان سمنان به وسیله گروه های جهادی شناسایی شود و اعتبار انجام آن نیز توسط قرارگاه تأمین خواهد شد تا بتوانیم شاهد اقدامات محرومیت زدایی به خصوص در روستاهای سمنان باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان مهر افتخار بسیج و گروه های جهادی است، ابراز کرد: اولویت کار حوزه محرومیت زدایی، مردم و خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ بن بستی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد و همه ظرفیت ها برای پیشرفت در کشور ایران اسلامی مان وجود دارد.

حزنی با بیان اینکه ترویج خدمت در مناطق محروم باید در دستور کار و همگانی شود تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم امروز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بن بستی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد

هیچ بن بستی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد