مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-15سياسي

قاضی زاده: 7 هزارنفر نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام شدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاصی زاده هاشمی در آیین غبارروبی گلزار شهدا در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: مابقی آن ها حدود 27 هزار نفر هستند که در کشور مذاکراتی بین بنیاد و سازمان امور استخدامی انجام شده که اگر آن مدل اجرا شود .

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق برنامه ششم توسعه، 70 درصد فرزندان شهدا و جانبازان باید استخدام می شدند که تاکنون هفت هزار نفر استخدام شده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاصی زاده هاشمی در آیین غبارروبی گلزار شهدا در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: مابقی آن ها حدود 27 هزار نفر هستند که در کشور مذاکراتی بین بنیاد و سازمان امور استخدامی انجام شده که اگر آن مدل اجرا شود و از محل قانون بودجه نیز تامین اعتبار لازم شود زمینه استخدام بیشتر آن هایی که امکان استخدام دولتی دارند فراهم می شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و امور ایثار گران گفت: براساس آخرین آمار سازمان امور استخدامی کشور، 150 هزار نفر در روند تبدیل وضعیت قرار دارند که از این افراد تاکنون 30 هزار نفر تبدیل وضعیت شده اند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه چهارشنبه برای یک دیدار یک روزه وارد استان بوشهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: 7 هزارنفر نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام شدند

قاضی زاده: 7 هزارنفر نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام شدند