مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-15سياسي

150 هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران درروند تبدیل وضعیت هستند


معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 150 هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در روند تبدیل وضعیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسین قاصی زاده هاشمی در آیین غبارروبی گلزار شهدا در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران از اولویت های بسیار مهمی است که در بنیاد شهید دنبال می شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه، 70 درصد فرزندان شهدا و جانبازان باید استخدام می شدند خاطرنشان کرد: تاکنون هفت هزار نفر استخدام شده اند و 27 هزار نفر دیگر نیز باید استخدام شوند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مذاکراتی بین بنیاد شهید و سازمان امور استخدامی انجام شده است اضافه کرد: اگر آن مدل اجرا شود و از محل قانون بودجه نیز تأمین اعتبار لازم شود زمینه استخدام بیشتر آنهایی که امکان استخدام دولتی دارند فراهم می شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و امور ایثار گران گفت: بر اساس آخرین آمار سازمان امور استخدامی کشور، 150 هزار نفر در روند تبدیل وضعیت قرار دارند که از این افراد تاکنون 30 هزار نفر تبدیل وضعیت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران درروند تبدیل وضعیت هستند

150 هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران درروند تبدیل وضعیت هستند