مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-15اجتماعي

بهره برداری از 5 باب مدرسه با 18 کلاس درس در سیستان و بلوچستان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 5 باب مدرسه با 18 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

- میثم لک زایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، افزود: با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، 5 باب مدرسه با 18 کلاس درس در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این مدارس شامل 2 باب مدرسه سه کلاسه در روستای ده رییس خاش به همت بنیاد خیریه هاسب و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با زیربنای هر کدام 220 مترمربع می باشد.

وی اضافه کرد: یک مدرسه 6 کلاسه نیز به نام محمود سرگزی در نتطقه مسکونی زابل با زیربنای 825 مترمربع و اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی این اداره کل احداث و به بهره برداری رسیده است لک زایی تصریح کرد: دو باب مدرسه سه کلاسه نیز توسط مؤسسه خیریه خادمین کتیج و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با زیربنای هر کدام 132 مترمربع در روستاهای فنوج احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان از خیرین درخواست کرد تا با توجه به پراکندگی جمعیت در سیستان و بلوچستان و نیاز احداث مدرسه، در امر مدرسه سازی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان را بیش از پیش یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 باب مدرسه با 18 کلاس درس در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از 5 باب مدرسه با 18 کلاس درس در سیستان و بلوچستان