مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-15اقتصادي

میوه و آجیل شب یلدا با قیمت مناسب تامین است/مرغ باز هم گران شد


میوه و آجیل بلندترین شب سال برای جشن ایرانیان با قیمت مناسب تامین است اما در مقابل نوسان قیمتی در بازار گوشت مرغ ادامه دارد.

- به گزارش، آب و خاک عامل بقا بشر در زمین هستند.

بحران هر یک، حیات موجودات را با خطر مواجه می کند.

ایران یکی از کشورهایی است که با کشاورزی سنتی، بهره وری پایینی در تولید محصولات کشاورزی و غذایی داشته و ضرورت دارد با توجه به گسترش خشکسالی و بی آبی که کشور را تهدید می کند با اصلاح الگوی کشت به سمت توسعه پایدار حرکت شود.

حسین ساسانی یکی از نظریه پردازان حوزه توسعه پایدار درباره راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود کشاورزی و بی آبی معتقد است: تغییر و مهندسی راهبردها و سیاست های کشور درباره تولیدات کشاورزی، دخالت دولت در قیمت گذاری و تمامی موضوعات با مدیریت آب و اعمال پلکانی واقعی سازی قیمت گذاری آب کشاورزی با احتساب هزینه های جاری و نگهداری زیرساختارهای مرتبط، قدم اولیه معقول و عملی در واقعی کردن قیمت آب کشاورزی امری ضروری است.

او درباره راهبردهای مدیریت آب به مؤلفه های دیگر چون چالش استراتژیک آب و جمعیت کشور، شفاف سازی سیاست ها و برنامه ها، ساختار مدیریت یکپارچه آب و برنامه ریزی بلندمدت، شناسایی عوامل تأثیرگذار در مدیریت آب، آلودگی صنعتی و نابودی محیط زیست، نابودی منابع آب و مخاطرات اجتماعی، آب پاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه و آجیل شب یلدا با قیمت مناسب تامین است/مرغ باز هم گران شد

میوه و آجیل شب یلدا با قیمت مناسب تامین است/مرغ باز هم گران شد