مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 00:252022-12-14ورزشي

شوک بدموقع «کمر» مراکش را شکست/ فرانسه حریف آرژانتین در فینال شد


تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی 2018 روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 22:30 دقیقه روز چهارشنبه تیم های ملی مراکش و فرانسه در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر خروس های اروپا به پایان رسید تا این تیم برای دومین دوره متوالی فینالیست شود.

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که مراکش برای نخستین بار در تاریخ فوتبال آفریقا در مرحله نیمه نهایی حضور داشت و از این شانس برخوردار بود که با پیروزی برابر فرانسه راهی فینال شود و شگفتی سازی خود را ادامه دهد.

مراکشی ها برای رسیدن به فینال حلقه اتحاد تشکیل دادند اما حریف فرانسه نشدند تیم ملی فوتبال فرانسه هم که با اقتدار به این مرحله رسیده بود به دنبال دومین صعود متوالی به دیدار فینال جام جهانی بود اما می دانست برای رسیدن به این هدف حریف سرسخت و تسلیم ناپذیری را مقابل خود خواهد داشت که حریفانی چون پرتغال و اسپانیا را از دور مسابقات کنار زده بود.

تیم ملی فوتبال فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر بازی با هیجان روی سکوها و انگیزه بالای بازیکنان دو تیم شروع شد اما هنوزدقایقی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک بدموقع «کمر» مراکش را شکست/ فرانسه حریف آرژانتین در فینال شد

شوک بدموقع «کمر» مراکش را شکست/ فرانسه حریف آرژانتین در فینال شد