مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:552022-12-14بين الملل

رایزنی عراق و آلمان برای برچیدن اردوگاه خانواده های داعشی در سوریه


مشاور امنیت ملی عراق و همتای آلمانی او درباره برچیدن اردوگاه «الهول» که صدها خانواده داعشی در آن زندگی می کنند، رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق و یانس بلوتنر همتای آلمانی او، امروز (چهارشنبه)، در بغداد درباره همکاری اطلاعاتی دو کشور و برچیدن اردوگاه الهول گفت و گو کردند.

بنابر گزارش پایگاه خبری شبکه السومریه نیوز به نقل از دفتر مشاور امنیت ملی عراق، الاعرجی و مشاور امنیت ملی آلمان درباره تداوم همکاری ها و هماهنگی های دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطلاعات به ویژه در زمینه امنیتی و اطلاعاتی گفت و گو کرده اند و همچنین پرونده اردوگاه الهول در مرز سوریه و عراق و لزوم برچیده شدن این اردوگاه را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

طبق این بیانیه، الاعرجی در این دیدار اظهار داشت: دولت عراق قصد تداوم همکاری و شراکت با جامعه بین الملل و حمایت از راه های [برقراری] ثبات و امنیت در منطقه و جهان را دارد و بار دیگر تأکید می کند که تروریسم همچنان خطری واقعی به شمار می آید و لاجرم برای ریشه کن کردن آن، همکاری جامعه بین الملل نیاز است.

مشاور امنیت ملی آلمان نیز در مقابل بیان کرد که آلمان از رویکرد دولت عراق و تلاش های این کشور برای حفظ امنیت و ثبات منطقه حمایت می کند و برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی عراق و آلمان برای برچیدن اردوگاه خانواده های داعشی در سوریه

رایزنی عراق و آلمان برای برچیدن اردوگاه خانواده های داعشی در سوریه