مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:552022-12-14سياسي

60 پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران مصوب شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت:60 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان تهیه و مصوب که برخی از آن ها تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج الله فتح الله پور شامگاه چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اظهار اینکه 60 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان طراحی و تهیه شده است، افزود: از این تعداد اطلاعات 55 پروژه تهیه و برخی تکمیل و تعدادی در دست اجرا است.

وی با اظهار اینکه تعدادی از پروژه ها از برنامه زمانبندی عقب هستند، گفت: نظامنامه مدیریت آب بندان ها در استان توسط آب منطقه ای و جهاد کشاورزی تهیه و قرار شد به صورت آزمایشی در محدوده هایی اجرا شود و پس از رفع نقایص در شورای برنامه ریزی مصوب شود.

وی ادامه داد: بکارگیری تشکل های مردم نهاد در حوزه آب و آب بندان ها در اسناد بالادستی مورد توجه قرار گرفته است و باید این تشکل ها سازماندهی شود.

فتح الله پور درباره طرح توانمندسازی اقتصاد روستاها نیز گفت: این طرح در 500 روستای استان به صورت پایلوت اجرا می شود و طبق همکاری با دستگاه های مختلف، عناوین روستاها در سطوح مختلف احصاء شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران تمرکز روی محصولات استراتژیک استان را از دیگر برنامه های اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: برنج، خاویار، گوشت ماهیان خاویاری، مرکبات، دام وطیور و غیره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران مصوب شده است

60 پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران مصوب شده است