مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 20:252022-12-14سياسي

تلاش آیت الله ری شهری برای همه درس آموز بود


رییس پژوهشگاه قرآن و حدیث، عشق و علاقه آیت الله ری شهری به پژوهش های علوم حدیثی را مشهود ارزیابی کرد و گفت: تلاش عجیب این بزرگوار برای ما درس آموز بود.

- حجت اسلام والمسلمین رضا برنجکار، رییس پژوهشگاه قرآن و حدیث، در مراسم مشترک هشتمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث و آیین گرامیداشت هفته پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث که 23 آذرماه در تالار علامه مجلسی مؤسسه دارالحدیث قم برگزار شد، عنوان کرد: هیچ گاه پژوهش های شیعه در علوم حدیث، سازماندهی شده و از پشتیبانی نهاد و سازمان های خاص بهره مند نبود.

وی آیت آلله ری شهری را نخستین سامان دهنده گروه های حدیثی عنوان کرد و گفت: آیت الله ری شهری قبل از انقلاب نیز میزان الحکمه را به تنهایی شروع کردند و نشان داده بود که می توان کارهای مهم را هم به تنهایی آغاز کرد، اما او پس از انقلاب پژوهش های حدیثی را با ساماندهی نوینی پایه گذاری کرد.

وی عشق و علاقه آیت الله ری شهری به پژوهش های علوم حدیثی را ستود و اظهار کرد: این عشق و علاقه مشهود بود و درک محتوای قرآن و حدیث و رساندن آن به مردم بسیار مورد توجه ایشان بود؛ در وصیت نامه خود هم از ما خواستند که در عرصه کاربردی سازی احادیث وارد شویم و وظیفه داریم که این کار را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آیت الله ری شهری برای همه درس آموز بود

تلاش آیت الله ری شهری برای همه درس آموز بود