مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-14سياسي

حدود 200 هزار خانوار ثروت اصلی کشور را در دست دارند


در دوره طبقاتی الان ما خرده مالکان روستایی داریم، کسانی داریم که طبق v و یک طبقه سرمایه داری در ایران داریم که الزاما بورژوازی صنعتی نیست و می توان گفت هنوز هم کمپرادور است و هم تجاری: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مردم سالاری، سعید لیلاز را بیش از همه به عنوان فعال سیاسی و تحلیلگر اقتصاد می شناسند، اما او دانش آموخته رشته تاریخ است و تخصص اصلی اش نیز در زمینه تاریخ اقتصاد است.

سعید لیلاز به ندرت در رسانه ها، سخنرانی ها و مصاحبه هایش از جایگاه دانش آموخته تاریخ سخن می گوید، اما احاطه اش بر تاریخِ اقتصاد و سیاست از او چهره ای چندوجهی ساخته است که می تواند موضوعات و مسائل جامعه را از جنبه های مختلف آن ارزیابی کند.

لیلاز خوش سخن و در بیان خلاق است، اما گاهی اوقات این چندوجهی بودن و سخنان گاه متفاوتش از هم کیشان خود دردسرساز شده و او را در برابر انتقادات تند و گزنده ای قرار می دهد.

با اینکه او از تاریخ می گوید، اما به دلیل قرائت خاص او از تاریخ نمی توان در برابر تحلیل هایش بی تفاوت ماند و موضع نگرفت.

گفت وگوی پیش رو که بر اساس تاریخ اقتصادی ایران صورت گرفته، به نوعی ادامه مباحثی است که لیلاز در کلاس های دانشگاه شهید بهشتی تدریس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 200 هزار خانوار ثروت اصلی کشور را در دست دارند

حدود 200 هزار خانوار ثروت اصلی کشور را در دست دارند