مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-14سياسي

16 هزار نفر در طرح زمستانی آذربایجان غربی مشارکت دارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز طرح زمستانی ترافیکی در این استان، گفت: 16 هزار نفر عوامل راهداری، - پلیس، امداد و نجات در اجرای این طرح مشارکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر رهبردین عصر چهارشنبه در مراسم رزمایش و آغاز به کار طرح زمستانی آذربایجان غربی در ستاد فرماندهی پلیس استان اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز و تا 20 اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی طول راه های شریانی استان را یک هزار و 174 کیلومتر اعلام کرد و افزود: آذربایجان غربی دارای 11 هزار و 224 کیلومتر راه غیر شریانی است.

رهبردین با بیان اینکه طول گردنه های برف گیر در آذربایجان غربی به 653 کیلومتر می رسد، گفت: از مجموع 89 گردنه برفگیر استان، 18 گردنه در راه های اصلی استان قرار دارد که راهدارخانه های ثابت در این محورها از منظر ماشینت آلات، نمک و ماسه تجهیز شده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: 6 هزار خودرو در طرح زمستانی آذربایجان غربی فعال و پای کار خواهند بود.

رهبردین با اعلام اینکه 68 راهدارخانه در استان فعال است، اضافه کرد: 49 راهدارخانه ثابت و 19 راهدارخانه نیز به صورت سیار و استیجاره ای در طرح زمستانی فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار نفر در طرح زمستانی آذربایجان غربی مشارکت دارند

16 هزار نفر در طرح زمستانی آذربایجان غربی مشارکت دارند