مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:012022-12-14سياسي

معرفی برگزیدگان دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان در پارک فناوری پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان شهرستان های استان تهران با حضور جمعیت کثیری از دانش آموزان شهرستان های استان تهران، در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این فراخوان مجموعاً بیش از 600 ایده و دستاورد دریافت شد که در ادامه با داوری های اولیه در نهایت 63 طرح موفق به حضور در نمایشگاه شدند.

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه و جشنواره، علی لطیفی، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سید علی هزاوه معاون امرور فناوری پارک فناوری پردیس، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران، مجتبی جباری پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس و مدیران ادارات شهرستان های استان تهران حضور داشتند.

در ابتدای آیین اختتامیه از میان 63 طرح پژوهشی دانش آموزی که به مرحله نمایشگاه رسیده بودند، 8 طرح انتخاب شده و با حضور هیات داوران، دانش آموزان به معرفی و دفاع از طرح ها پرداختند.

سپس از میان این 8 طرح انتخابی، 3 طرح به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی و پژوهشگران جوان دانش آموز با حضور مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه، طرح دانش آموزان، دنیا بخشی و ملینا رشیدی از کهریزک با عنوان سنتز سبز روشن کرچک و بازیافت جهت جداسازی پیوسته و سریع مخلوط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان در پارک فناوری پردیس

معرفی برگزیدگان دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان در پارک فناوری پردیس