مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-14اجتماعي

روند آلودگی هوای مشهد تا پایان هفته ادامه دارد


کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با توجه به پایداری جوی براساس پیش بینی اداره هواشناسی تا پایان هفته شاهد آلودگی هوا در مشهد خواهیم بود.

- فرخ لقا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی چند روز اخیر شاهد بالا رفتن شاخص کیفیت هوا در سطح شهر هستیم که این نشان دهنده پایین آمدن سطح کیفیت هوای مطلوب است و در برخی از ایستگاه های شهری شاخص تا 151 گزارش شده است.

کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: براساس شاخص هوا طی امروز که عدد 148 را برای هوای مشهد نشان می داد همچنان هشدار برای گروه های حساس وجود دارد اما این شاخصی است که نزدیک به هشدار برای تمام گروه ها است.

وی بیان کرد: معمولاً در نیمه دوم هر سال با شرایط پایداری جوی و وارونگی هوا در مشهد درگیر هستیم و ادامه ی روند آلودگی ارتباط نزدیکی با مباحث اقلیم شناسی و هواشناسی دارد و در صورت عدم کاهش غلظت آلاینده ها ما شاهد روند رو به افزایش آلودگی هوا خواهیم بود.

امینی افزود: تصمیم گیری در مورد تشکیل جلسه اضطراری باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توجه به گزارشاتی که اداره ی هواشناسی بر اساس مصوبه ی قانون هوای پاک به دانشگاه علوم پزشکی ارائه می دهد و همین طور بررسی سوابقی که علوم پزشکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند آلودگی هوای مشهد تا پایان هفته ادامه دارد

روند آلودگی هوای مشهد تا پایان هفته ادامه دارد