مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-14سياسي

ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در استان سمنان


ویلاسازی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: ویلاسازی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، اجرایی شود.

وی تأکید کرد: مباحث و موارد مرتبط با نهضت ملی مسکن استان سمنان از طریق مرکز به صورت هفتگی در راستای رسیدگی و تسریع در امور پیگیری شود.

استاندار سمنان گفت: پیوست فرهنگی از ضروریات طرح نهضت ملی مسکن است و باید در این استان احداث مسکن در قالب نهضت ملی مسکن به همراه پیوست فرهنگی به مرحله اجرا درآید.

هاشمی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای مسکن، بررسی و رسیدگی به موارد و مباحث در زمینه اجرا و ساخت در طرح نهضت ملی مسکن را در راستای تسهیل در امور مردم در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بانک های عامل استان سمنان در اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در قالب خودمالکی و بافت فرسوده همکاری مطلوبی داشته باشند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اولویت کاری و وظیفه ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین مسکن برای روستاییان است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان باید در این مهم به صورت جدی ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در استان سمنان

ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در استان سمنان