مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-14اجتماعي

هوای گیلان سرد می شود/ ورود سامانه جدید بارشی از فردا


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از فردا به استان گفت: با ورود این سامانه جدید شاهد افزایش ابر، بارش باران و کاهش دما خواهیم بود.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقشه های هواشناسی اظهار کرد: بررسی نقشه ها نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی در منطقه است، اظهار کرد: بنابراین طی امروز وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و در برخی از نواحی جلگه ای پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه شرایط برای مه آلود شدن هوا نیز فراهم است، گفت: همچنین طی امروز گاهی با عبور جریانات ناپایدار به ویژه در ارتفاعات شرایط برای افزایش ابر و بارش های پراکنده فراهم می شود.

دادرس با اشاره به اینکه به تدریج از فردا با شمالی شدن جریانات و گذر تناوبی جریانات کم و بیش ناپایدار شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و همچنین وزش باد فراهم می شود، افزود: روند تدریجی کاهش دما و به تناوب بارندگی تا اوایل هفته آینده فراهم می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان دمای فعلی شهر رشت را 14 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: میزان رطوبت هوا در مرکز استان گیلان 85 درصد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوا از فردا رو به سردی می رود، تصریح کرد: با ورود سامانه جدید دمای هوا 3 تا 5 درجه کاهش یافته و سرد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای گیلان سرد می شود/ ورود سامانه جدید بارشی از فردا

هوای گیلان سرد می شود/ ورود سامانه جدید بارشی از فردا