مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-14سياسي

توفیق خدمت در بهزیستی از نعمت های الهی و مدال افتخار است


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به سختی کار در بهزیستی توفیق خدمت در این سازمان را از نعمت های الهی و مدال افتخار برشمرد.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به سختی کار در بهزیستی توفیق خدمت در این سازمان را از نعمت های الهی و مدال افتخار برشمرد.

چهارشنبه بیست و سوم آذرماه در آیین تجلیل و معارفه مدیران قبلی و جدید بهزیستی استان قم که با حضور مهندس حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار، دکتر حسینی مدیر کل بازرسی و دکتر عرب زاده مدیر کل امور مجلس و استانهای بهزیستی کشور، مدیران استانی، اعضای شورای رفاه استان و معاونین و کارکنان بهزیستی قم برگزار شد، مهندس احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تلاش برای کسب رزق حلال را مقدس برشمرد و افزود: گاها این خدمت و تلاش در سازمان و مراکزی مانند مراکز بهزیستی که ارباب رجوع و جامعه هدف آن خاص و مورد عنایت خاص خداوند و حضرت بقیه الله (عج) هستند و یک دعای خیر ایشان می تواند گره گشا باشد.

حاجی زاده با توصیه به کارکنان و مددکاران بهزیستی به خدمت خالصانه افزود: در این راه فقط رضایت خداوند و تکریم مراجعین هدف باشد، کار شما سخت است اما باید صبور باشید و آستانه تحمل خود را بالا ببرید و بدانید خدمت در این فضا مدال افتخار است و با آغوش باز و بدون مانع مراجعین را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق خدمت در بهزیستی از نعمت های الهی و مدال افتخار است

توفیق خدمت در بهزیستی از نعمت های الهی و مدال افتخار است