مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-14حوادث

کشف بیش از هزار قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل در محور زاهدان –خاش


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک هزار و 440 قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل در محور زاهدان –خاش خبر داد.

- کشف بیش از هزار قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل در محور" زاهدان –خاش" ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک هزار و 440 قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل در محور" زاهدان –خاش" خبر داد.

سرهنگ حسین علیزاده مقدم در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور زاهدان - خاش به یک دستگاه سواری پژو 405 به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک هزار و440 قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی پرنده های مکشوفه تحویل اداره محیط زیست گردیدند.

سرهنگ علیزاده مقدم در پایان با توجه به اینکه کارشناسان امر ارزش ریالی این قاچاق کشف شده را بیش از 2 میلیارد برآورد کردند، با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس،در افزایش امنیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از هزار قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل در محور زاهدان –خاش

کشف بیش از هزار قطعه پرنده قاچاق از نوع بلبل در محور زاهدان –خاش