مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-14بين الملل

گزارش محرمانه وزیردفاع آلمان؛ ارتش تعهدات ناتو را برآورده نمی کند


نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت که ارتش آلمان برای تکمیل و انجام تعهدات خود در چارچوب پیمان ناتو از جمله دفاع از جبهه شرقی این ائتلاف، تسلیحات و تجهیزات کافی ندارد! - نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت که ارتش آلمان برای تکمیل و انجام تعهدات خود در چارچوب پیمان ناتو از جمله دفاع از جبهه شرقی این ائتلاف، تسلیحات و تجهیزات کافی ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشپیگل با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحرمانه کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان که در اختیار کمیته دفاعی پارلمان این کشور قرار داده، از ناتوانی ارتش آلمان در کمک به واحدهای رزمی ناتو مستقر در لیتوانی خبر داد.

در این گزارش محرمانه به مشکلات تامین سامانه پدافند هوایی برای یگان رزمی مستقر در بخش شرقی این بلوک در سال 2023 اشاره شده است.

بر اساس گزارش اشپیگل، دلیل این ناتوانی استفاده از سامانه های پدافند هوایی پاتریوت ساخت آمریکا توسط نیروی واکنش سریع ناتو اعلام شده است.

در این گزارش همچنین به کمبود شدید تجهیزات رادیویی اشاره و تاکید شده که این تجهیزات تنها در طول چند سال آتی قابل جایگزینی است.

در گزارش محرمانه لامبرشت آمده که به دلیل تاخیر در تحویل پروژه های مهم حوزه فناوری اطلاعات ، تجهیزات دیجیتال آلمان که نیروی واکنش سریع ناتو از آن بهره می برد نیز محدود بوده و تنها جوابگوی نیازهای حداقلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محرمانه وزیردفاع آلمان؛ ارتش تعهدات ناتو را برآورده نمی کند

گزارش محرمانه وزیردفاع آلمان؛ ارتش تعهدات ناتو را برآورده نمی کند