مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-14اقتصادي

تعطیلات آرام پیش روی بیت کوین


بازار کریپتو ممکن است در دوره تعطیلات، پس از یک سال بسیار پرفراز و نشیب در آرامش بسر ببرد، با وجود اینکه عرضه درازمدت متوقف شده و به بالاترین حد خود رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کریپتو، اگر فعالیت های زنجیره ای انجام شود، بازارهای کریپتو و بیت کوین به سمت یک دوره سکون پیش می روند.

گلسنود در آخرین گزارش هفتگی زنجیره ای خود طی سال کنونی، اعلام کرد که نوسانات واقعی سالانه بیت کوین کمترین میزان از اکتبر 2020 بوده است که این میزان با سطوح نوسان پایین چرخه قبلی در اواخر سال 2018 مطابقت دارد.

حجم معاملات آتی نیز در پایین ترین حد چند ساله به شدت کاهش یافته است که نشان دهنده تأثیر گسترده کاهش نقدینگی، اهرم زدایی گسترده و کاهش ارزش بسیاری از موارد وام دهی و معاملاتی در این فضاست.

سقوط صرافی اف تی ایکس، نوسانات بیش از اندازه آتی را خاموش کرده و در نتیجه بهره باز (OI) کاهش یافته است.

بهره باز، اندازه گیری تعداد قراردادهای آتی یا اختیار معامله است که توسط معامله گران و سرمایه گذاران در موقعیت های فعال یا باز نگهداری می شود.

نسبت های اهرمی نیز کاهش یافته است و به طور کلی برای بازارهای کریپتو مورد خوبی است زیرا اکثر موقعیت های اهرمی از بین رفته اند و آنچه باقی مانده است، هدلرها و سرمایه گذاران و نه سفته بازان و معامله گران حاشیه هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات آرام پیش روی بیت کوین

تعطیلات آرام پیش روی بیت کوین