مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-14اجتماعي

5000 خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد


رییس پلیس راهور استان اصفهان با تشریح اقدامات این پلیس در زمینه برخورد با خودروهای آلاینده از اعمال قانون بیش از 5 هزار خودروی دودزا طی 21 روز آذرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: بدنبال افزایش آلودگی هوای کلانشهر اصفهان برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در دستور کار ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان قرار گرفت و طرح زوج و فرد نیز که پیش از این فقط در ساعات بعد ازظهر اعمال می شد از سر گرفته شد.

وی جریمه تردد در محدوده زوج و فرد را 105 هزار تومان اعلام کرد و افزود: طرح مذکور صبح ها از ساعت 8 تا 13 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 21 شب اجرا می شود و خودروها هر باری که وارد محدوده طرح شوند توسط دوربین ها اعمال قانون خواهند شد.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین از اعمال قاون 5 هزار و 721 دستگاه خودروی دودزا طی مدت 21 روز آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4٫1 درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: پلاک خودروهای دودزا که بنا بر تشخیص کارشناسان پلیس تردد آنها باعث آلودگی هوا می شوند فک شده و به رانندگان آنها پلاک تعمیری ارائه می شود که با این پلاک موظف هستند ظرف 48 ساعت به تعمیرگاه مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند که در این راستا طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد

5000 خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد