مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:202022-12-14اقتصادي

اختصاص تسهیلات به سیل زدگان در حوزه شیلات چهارمحال و بختیاری


مدیر شیلات و امور آبزیان چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت دولت تسهیلاتی را به صورت قرض الحسنه برای جبران خسارت سیل به فعالان حوزه شیلات در نظر گرفته است.

- محمد کریمی در گفت وگو با مهر درخصوص آخرین اقدامات در جهت رفع خسارت پرورش دهندگان ماهی که در سیل تابستان امسال دچار خسارت شدند، اظهار کرد: در این بارندگی ها حدود 63 مزرعه شیلاتی در 6 شهرستان آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه این 6 شهرستان شامل کوهرنگ، اردل، لردگان، بروجن، فارسان و خانمیرزا بودند افزود: 13 استان دیگر کشور نیز درگیر خسارت های ناشی از سیل و بارش های سیل آسا بودند.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تمامی مزارع خسارت دیده در زمان وقوع حادثه سیل، بازدید به عمل آمد و گزارش مفصلی از این خسارت ها برای سازمان شیلات ایران و وزارت جهاد کشاورزی ارسال شد.

کریمی عنوان کرد: طبق پیگیری هایی که انجام شد هیأت دولت و وزارت کشور تسهیلاتی را به صورت قرض الحسنه برای جبران خسارت شیلات داران آسیب دیده در نظر گرفتند که در صورت تأمین یارانه این تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در قالب دستورالعمل های ابلاغی پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سیل، بیمه نبودن مزارع خسارت دیده باعث عمیق شدن مشکلات شد، گزارش ها نشان می دهد از 63 مزرعه فقط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات به سیل زدگان در حوزه شیلات چهارمحال و بختیاری

اختصاص تسهیلات به سیل زدگان در حوزه شیلات چهارمحال و بختیاری