مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-14سياسي

جذب گردشگران باید با اتکا به نوآوری های روز انجام شود


ضروری است تا در راستای جذب گردشگران از نوآوری ها و تکنولوژی های مدرن روز استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر باقرزاده صبح چهارشنبه در جمع مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان های سرعین و نیر اظهار کرد: استان اردبیل پکیجی از جاذبه های گردشگری را داراست و نباید در این زمینه همدیگر را به چشم رقیب دید.

وی با اشاره به تقویت ابعاد مختلف گردشگری استان اردبیل به ویژه در شهرستان ها خاطرنشان کرد: هر شهرستان باید دین خود را در ارتقای چهره گردشگری و به ویژه تقویت اقتصاد توریسم به استان ادا کند و شهر سرعین همواره در عمل به این رسالت پیشتاز بوده است.

فرماندار سرعین اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای جذب گردشگران با اتکا به نوآوری های روز گفت: در بحث همه گیری بیماری کرونا آسیب پذیری ما در حوزه گردشگری محرز شد و باید برنامه ای در راستای بروز کردن زیر ساخت های گردشگری استان و به خصوص شهرستان سرعین انجام گیرد.

باقرزاده با تقدیر از ایجاد دوره مدیریت تأسیسات گردشگری برای اولین بار در شهرستان سرعین توسط میراث فرهنگی و گردشگری بیان کرد: استان اردبیل دارای پکیج کاملی از جاذبه های گردشگری است و توسعه این امر در جای جای استان تکمیل کننده همدیگر خواهد بود و نباید شهرستان ها یکدیگر را رقیب هم بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب گردشگران باید با اتکا به نوآوری های روز انجام شود

جذب گردشگران باید با اتکا به نوآوری های روز انجام شود