مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-14اجتماعي

طرح زمستانی هلال احمر در کرمانشاه آغاز شد


مدیرعامل جمععیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از امروز (23 آذر) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمععیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از امروز (23 آذر) خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این طرح تا پایان فصل سرما ادامه دارد، افزود: اگرچه از ابتدای بارش ها نیروهای ما در آمادگی کامل بودند، اما طرح زمستانی هلال احمر رسما از امروز آغاز شد.

وی تعداد پایگاه های فعال امداد و نجات جاده ای و کوهستان در سطح استان را 16 پایگاه اعلام و خاطرنشان کرد: به علاوه پایگاه امداد هوایی با استفاده از ظرفیت یک فروند بالگرد امدادی در محل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی مستقر است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه تعداد نیروهایی که در این طرح مشارکت دارند را حدود 450 نفر اعلام کرد و ادامه داد: در هریک از 15 شعبه هلال احمر در استان، شش تیم پنج نفره فعال هستند.

محمدی عنوان کرد: به علاوه 180 دستگاه خودرو امدادی در استان موجود است که 60 دستگاه آنها عملیاتی و در شعب و پایگاه های امدادی آماده عملیات هستند وی هدف از این طرح را کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث و بحران ها دانست و افزود: تمام امکانات لجستیکی و نیروهای هلال احمر برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی هلال احمر در کرمانشاه آغاز شد

طرح زمستانی هلال احمر در کرمانشاه آغاز شد