مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-14اجتماعي

تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به آغاز بارش برف تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به آغاز بارش برف تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

روح الله غلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بارش ها در استان، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به بارش برف در گردنه چری، بخش آباد دشت زرین کوهرنگ، محور شهرکرد_ سورشجان و مرغملک تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است و تردد در سایر محورها آرام و روان انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به کوهستانی بودن استان رانندگان باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز استفاده کنند، همچنین مسافران از سفرهای غیرضرور خودداری و در صورت نیاز به سفر از همراه داشتن وسایل ایمنی و گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تماس بگیرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است

تردد در محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است