مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-14فرهنگي

هنرمند باید حرفش را با اثر هنری بیان کند/ آن کس که نیامده می داند


کارگردان نمایشنامه خوانی «آن کس که نیامده می داند» که در بخش نمایشنامه خوانی رویداد بین المللی «صاحبدلان» حضور دارد، این اثر را نمایشنامه ای تاریخی مذهبی با داستانی واقعی معرفی کرد.

- کارگردان نمایشنامه خوانی آن کس که نیامده می داند که در بخش نمایشنامه خوانی رویداد بین المللی صاحبدلان حضور دارد، این اثر را نمایشنامه ای تاریخی مذهبی با داستانی واقعی معرفی کرد.

مجید ستایش کارگردان شرکت کننده در بخش نمایشنامه خوانی دوازدهمین رویداد سراسری و اولین دوره بین المللی صاحبدلان که روز یکشنبه 20 آذرماه ساعت 17 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان بود درباره این اجرا به خبرنگار مهر گفت: زمان وقوع نمایشنامه آن کس که نیامده می داند به دوران خاندان عباسی و امام رضا (ع) برمی گردد.

2 دختر عبدالله مامون به همراه کنیزشان شخصیت های این اثر هستند.

ام الحبیبه دختر بزرگ مامون عباسی و همسر امام رضا (ع) است و ام الفضل نیز دختر کوچک تر مامون و همسر امام جواد (ع) است که در این نمایش به زندگی و شخصیت آنها پرداخته می شود.

وی ادامه داد: این اثر یک نمایشنامه تاریخی مذهبی براساس واقعیت است.

من مدتها درگیر کارهای پژوهشی بودم و در واقع قصد روی صحنه بردن اثر نمایشی یا اجرای نمایشنامه خوانی را نداشتم اما با توجه به اینکه متن این اثر نمایشی را دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند باید حرفش را با اثر هنری بیان کند/ آن کس که نیامده می داند

هنرمند باید حرفش را با اثر هنری بیان کند/ آن کس که نیامده می داند