مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-14اقتصادي

امسال700 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود


امسال700 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهری عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار چرداول اظهار کرد: امسال 700 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود که تاکنون 450 طرح اشتغال برای نیازمندان چرداول راه اندازی شده و تا پایان سال 100 درصد تعهدات امداد در این زمینه اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مهم ترین برنامه کمیته امداد استان ایلام برای توانمندسازی و رضایتمندی خانواده های نیازمند است، عنوان کرد: برنامه امداد این است که در زمینه اشتغال تا پایان امسال به همه تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: در شهرستان چرداول برنامه های توانمندسازی و اشتغال به خوبی پیش رفته و برای عمل به همه تعهدات نیازمند همکاری بانک ها و حوزه فرمانداری هستیم.

طاهری تصریح کرد: در زمینه مسکن مددجویان چنانچه زمین مناسب در اختیار امداد و خانواده ها قرار گیرد مشکل خانواده های واجد شرایط در کمترین زمان ممکن برطرف می شود.

وی گفت: در راستای کمک به معیشت خانواده ها و نیازمندان امداد برنامه های جانبی گوناگونی از جمله توزیع گوشت و مرغ، توزبع کالا، جهیزیه و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال700 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود

امسال700 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود