مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 07:302022-12-14اقتصادي

28 هزار مازندرانی شرایط دریافت واحدهای مسکن ملی را دارند


مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، گفت: تاکنون 117 هزار ثبت نام طرح ملی مسکن در استان انجام شد که بیش از 28 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت واحدهای مسکن ملی هستند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، گفت: تاکنون 117 هزار ثبت نام طرح ملی مسکن در استان انجام شد که بیش از 28 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت واحدهای مسکن ملی هستند.

سید محمد نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه متقاضیانی که دارای پروانه ساخت هستند می تواند با ثبت نام در سامانه سمن از تسهیلات بانکی بهره مند شوند، اظهار کرد: همه بانک ها مکلف به پرداخت 20 درصد تسهیلات مسکن هستند در غیر این صورت مشمول مالیات و جرایم سنگینی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، یادآور شد: تقاضاهایی برای افزایش تسهیلات ملی مسکن وجود دارد منتظر مصوبه شورای پول و اعتبار هستیم.

این مسئول به میزان تسهیلات بانکی در طرح ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در طرح ملی مسکن 350 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان در مراکز استان ها و 300 میلیون تومان به واجدین شرایط مسکن شهرستان ها به ازای هر واحد به صورت دولتی و خود مالکی اختصاص می یابد.

نظری، محدودیت زمین برای اجرای طرح ملی مسکن را یکی از مهم ترین چالش ها در تحقق این برنامه دانست و گفت: برای تامین زمین طرح ملی مسکن نیازمند ورود بخش خصوصی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 هزار مازندرانی شرایط دریافت واحدهای مسکن ملی را دارند

28 هزار مازندرانی شرایط دریافت واحدهای مسکن ملی را دارند