مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-13حوادث

پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها


دو خواهر با آموزش جیب بری به عروس خانواده راهی مراسم ختم و عزاداری ثروتمندان می شدند تا نقشه سرقت های سریالی را اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت کیف دستی و تلفن همراهش خبر داد و گفت: یکی از همسایه هایمان که فردی معتمد و از بازاری های اصیل بود فوت کرد و به همراه همسرم در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردم.

بعد از پایان مراسم متوجه شدم که تلفن همراه و کیف پولم دستی ام که داخل آن کارت های عابر بانکم و مقداری دلار بود از داخل کیفم به سرقت رفته بود.

به دنبال شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و در ادامه کارآگاهان با شکایت های مشابه دیگری مواجه شدند.

تمامی مالباختگان زنانی بودند که در مراسم تشییع جنازه یا ختم مردگان شرکت کرده بودند و سارق یا سارقان با شگرد جیب بری اقدام به سرقت کیف و پول هایشان کرده و کارت های بانکی و گوشی های تلفن همراهشان را به سرقت می بردند.

تمامی سرقت ها در مناطق اعیان نشین شهر رخ داده بود.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی جیب برها ادامه داشت، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از گرفتن مچ زنی خبر داد که قصد سرقت از کیف پولش در مراسم تشییع جنازه داشته است.

به دنبال این تماس مأموران راهی محل شده و زن جوان به نام فتانه در بازجویی ها به جیب بری های سریالی با همدستی خواهر و عروسشان اعتراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها

پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها