مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:152022-12-13اقتصادي

پل غیرهمسطح کلاچای نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است


مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اشاره به پیشرفت 98 درصدی پل غیرهمسطح کلاچای گفت: برای اتمام این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- هادی رحمانی امروز در حاشیه بازدید از پل غیرهمسطح کلاچای در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به اینکه اجرای این طرح به طول یک هزار و 125 متر و عرض چهار خط عبوری است، اظهار کرد: پل غیرهمسطح کلاچای با پیشرفت 98 درصدی تاکنون 45 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به تکمیل کل عرشه، رمپ ورود و خروج پل غیرهمسطح کلاچای و اتمام عملیات اجرای آسفالت آن گفت:طرح میدان در زیر پل که از مطالبات مردم کلاچای بود اجرایی می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان اتمام پروژه غیرهمسطح کلاچای را نیازمند حدود 10 میلیارد تومان اعتبار دانست و افزود: چهار میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار و بالغ بر پنج میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است.

وی با اشاره به اینکه پروژه پل غیر همسطح کلاچای با تدابیر اندیشیده شده در دهه فجر امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد،تصریح کرد: اجرای این طرح در روانسازی بار ترافیکی موثر بوده و می تواند سبب تسهیل در تردد و سایل نقلیه و افزایش ایمنی و توسعه اقتصادی منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل غیرهمسطح کلاچای نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است

پل غیرهمسطح کلاچای نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است