مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 21:452022-12-13سياسي

واگذاری 1516 واحد طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی به صورت متمرکز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از واگذاری یک هزار و 516 واحد طرح نهضت ملی مسکن به صورت متمرکز در شهرستان های قوچان، تایباد، فریمان و داورزن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، جواد خدایی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن قوچان در مسجد جامع امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: قوچان به جز مشهد یکی از 6 شهر بالای 100 هزار نفر جمعیت بوده است که برای طرح نهضت ملی مسکن 5 هزار نفر تقاضا دادند و از این تعداد یک هزار و 500 نفر حائز شرایط نهایی شده اند.

وی با بیان اینکه مابقی متقاضیان باید با تکمیل مدارک، مراحل را برای تخصیص زمین و.

طی کنند، افزود: امروز 800 واحد در مرحله دوم قوچان واگذار می شود و همزمان 300 واحد در تایباد، 232 واحد در فریمان، 108 واحد در جغتای و 76 واحد در داورزن به مرحله واگذاری رسیده است که مجموعاً یک هزار و 516 واحد واگذار می شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با یادآوری این موضوع که به صورت همزمان توسط فرمانداری ها و بخشداری ها ثبت نام مسکن روستایی انجام شده است، گفت: مسکن روستایی دارای دو مزیت اساسی بوده اول اینکه زمین های ویلایی به صورت 99 ساله واگذار می شود و سپس وام ارزان قیمت 200 میلیون تومانی برای روستاییان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1516 واحد طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی به صورت متمرکز

واگذاری 1516 واحد طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی به صورت متمرکز