مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-13اقتصادي

سومین مدال جهانی طلا برای اختراع موزه ای ایران و یک گِله


با وجود آن که موزه های کشور از اختراع موزه ای جوانان ایرانی استقبالی نداشتند، اما این اختراع برای سومین بار، - سرپرست گروه مخترعان موزه ای گفت: با وجود آن که موزه های کشور از اختراع موزه ای جوانان ایرانی استقبالی نداشتند، اما این اختراع برای سومین بار، مدال طلای جهانی را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختراع موزه ای حاصل تلاش و تحقیق محمودرضا گرجی، مرجان حاجی رحیمی و سالار بصیری در نمایشگاه بین المللی مخترعان کره جنوبی که16 تا 19 نوامبر 2022 در سئول برگزار شد، توانست برای بار سوم مدال طلای جهان را از آن خود کند.

محمودرضا گرجی ـ سرپرست این گروه مخترعان ـ درباره اهمیت نمایشگاه بین المللی مخترعان کره جنوبی ایسنا گفت: این نمایشگاه از آن جهت که کره جنوبی کشور پیشرویی در نوآوری است و یکی از کشورهای توسعه یافته جهان به شمار می آید نمایشگاه مهمی است و ما توانستیم با این اختراع در بین 477 شرکت کننده از 16 کشور جهان مدال طلا به دست آوریم.

او اظهار کرد: با وجود گذشت یک سال از اجرای آزمایشی این اختراع در موزه آرداک مانوکیان (ارامنه تهران)، هیچ یک از موزه های ایران درخواست اجرای آن را نداشته اند، درحالی که ما با این اختراع سعی داشتیم دِیْن خود را به تاریخ کشور ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مدال جهانی طلا برای اختراع موزه ای ایران و یک گِله

سومین مدال جهانی طلا برای اختراع موزه ای ایران و یک گِله