مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-13اجتماعي

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارش ها تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه خبر داد.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی سامانه ناپایدار حاکم در منطقه همچنان تا روز پنجشنبه جو استان کرمانشاه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این سامانه در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق و بارش برف در ارتفاعات و احتمالاً گردنه های سردسیر در استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار طی ساعاتی از عصر امروز تا ظهر فردا بخصوص در شمال غرب استان کرمانشاه در منطقه اورامانات نمود بیشتری دارد.

دولتشاهی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، بیان کرد: بارش علاوه بر ارتفاعات ممکن است در گردنه های سردسیر نیز به شکل برف مشاهده شود و لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی نیز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: کاهش نسبی دمای شبانه در روزهای جمعه و شنبه شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی بخصوص در مناطق سردسیر، معتدل و مرطوب استان کرمانشاه فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کرمانشاه