مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-13سياسي

حضور سمنان در اتحادیه راه ابریشم یک فرصت طلایی ست


استاندار سمنان از عضویت سمنان در اتحادیه راه ابریشم به عنوالن یک فرصت طلایی برای استان نام برد و گفت: حضور شهر سمنان به عنوان شهر منتخب جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه راه ابریشم یک اقدام فراملی است که نیاز است اقدامات در این راستا با جدیت دنبال شود.

- "حضور سمنان در اتحادیه راه ابریشم" یک فرصت طلایی ست ایسنا/سمنان استاندار سمنان از عضویت سمنان در اتحادیه راه ابریشم به عنوالن یک فرصت طلایی برای استان نام برد و گفت: حضور شهر سمنان به عنوان شهر منتخب جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه راه ابریشم یک اقدام فراملی است که نیاز است اقدامات در این راستا با جدیت دنبال شود.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان سه شنبه 22 آذر 1401 در جلسه کمیته گردشگری استان اظهار کرد: شهر و استان سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه راه ابریشم انتخاب شده که باید تلاش شود تا از ظرفیت های این موضوع برای ایجاد تحول اقتصادی مطلوب در شهر سمنان و در نهایت استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی افزود: تبیین جامع و کامل پیرامون موضوع در راستای روشن سازی اهمیت انتخاب شهر سمنان به عنوان شهر منتخب کشور در اتحادیه راه ابریشم، برای مدیران استان در جلسه شورای اداری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سمنان در اتحادیه راه ابریشم یک فرصت طلایی ست

حضور سمنان در اتحادیه راه ابریشم یک فرصت طلایی ست