مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-13اجتماعي

تهرانی ها از خانه خارج نشوند/ ذرات آلاینده از ماسک هم عبور می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه عابدینی فوق تخصص ریه و رییس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری در ارتباط تلفنی با برنامه «روزنه» رادیو گفتگو اظهارکرد: - عاطفه عابدینی گفت: ماسک زدن به این معنا نیست که افراد صد درصد از ذرات آلاینده مصون خواهند ماند، چون قطر بیشتر این ذرات کمتر از 2،5 است و با ماسک هم قابل جلوگیری و پیشگیری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه عابدینی فوق تخصص ریه و رییس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری در ارتباط تلفنی با برنامه روزنه رادیو گفتگو اظهارکرد: شدت و حدت آلودگی در تهران و کلانشهر ها به اندازه ای بالا رفت که مدارس تعطیل شد و برخی بیماران مزمن و افراد سالمند و بچه ها نیز دچار مشکلات و بیماری هایی شدند.

وی افزود: افزایش ذرات معلق آلاینده در هوا به علاوه ی سکون و سردی هوا وضعیت را بدتر کرده و موجب شده که در این روز ها شاهد آلودگی هوا باشیم.

رییس اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بهترین کار برای در امان ماندن از هوای آلوده این است که حتی الامکان سطح تماس با بیرون را کاهش دهیم، از محیط های بسته کمتر خارج شویم، در هوای آزاد حضور نداشته و از پیاده روی و فعالیت ورزشی نیز خودداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها از خانه خارج نشوند/ ذرات آلاینده از ماسک هم عبور می کنند

تهرانی ها از خانه خارج نشوند/ ذرات آلاینده از ماسک هم عبور می کنند