مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-13سياسي

احمدوند: نمایشگاه کتاب تهران، بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست


رییس سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست و نخستین دوره است که رویکرد بین المللی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اولین نشست نمایندگان فرهنگی سفارتخانه های خارجی با موضوع نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی، مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران و مهدی رمضانی دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور ظهر امروز در سالن همایش های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار شد.

در ابتدای برنامه اسماعیل جانعلی پور مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی و مدیر بخش ناشران خارجی سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در خصوص هماهنگی هایی که با کشورهای خارجی و خبرگزاری های بین المللی برای برگزاری بهتر این نمایشگاه از چندین ماه قبل از برگزاری نمایشگاه صورت گرفته است، دقایقی صحبت کرد.

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران درخصوص این نشست گفت: کشورها مستقلاً در نمایشگاه شرکت کنند و به معرفی فعالیت های فرهنگی و نشر در کشورهای خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدوند: نمایشگاه کتاب تهران، بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست

احمدوند: نمایشگاه کتاب تهران، بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیاست