مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-13بين الملل

«اتحاد میهنی» حضور در هیأت وزیران اقلیم کردستان عراق را تحریم کرد


«غیاث السورچی» از رهبران حزب اتحاد میهنی کردستان گفت که این حزب دیگر نمی تواند طبق ساز و کارهای حزب دموکرات کردستان پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه افزایش اختلافات دو حزب اصلی منطقه کردستان عراق یعنی حزب میهنی کردستان و حزب دموکرات بر سر چگونگی مدیریت امور در این منطقه، حزب میهنی کردستان اعلام کرد که در نشست های هیأت وزیران در اربیل دیگر حضور نخواهد یافت.

سوران جمال طاهر سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان در این باره اعلام کرد: تا زمان تحقق خواسته هایمان و جدی گرفتن شکایتها و گله مندیهایمان از عملکرد دولت اقلیم، در هیچ یک از جلسات هیئت وزیران مشارکت نخواهیم کرد .

در این راستا، غیاث السورچی از رهبران اصلی اتحاد میهنی کردستان به وبگاه السومریه نیوز گفت هیأتی که از کردستان عراق برای مذاکره با دولت مرکزی عراق به بغداد رفته است، صرفا نمایندگی حزب دموکرات را دارد و هرگز نمی تواند به نتایج مثبتی در بغداد بدون حضور نمایندگان اتحاد میهنی کردستان برسد.

او گفت: به خصوص بعد از تحریم نشست های هیأت وزیران و مذاکرات جاری با حزب دموکرات، هیأت حاضر در بغداد نمی تواند کاری از پیش ببرد .

غیاث السورچی در ادامه تأکید کرد که دولت اقلیم کردستان قادر به حل مشکلات داخل اقلیم نیست، پس چگونه می تواند مسائل و مشکلات میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اتحاد میهنی» حضور در هیأت وزیران اقلیم کردستان عراق را تحریم کرد

«اتحاد میهنی» حضور در هیأت وزیران اقلیم کردستان عراق را تحریم کرد