مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-13پزشكي

تولید 200 نوع «نانوذره» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پژوهشگران این واحد دانشگاهی موفق به تولید 200 نوع نانوذره مختلف شده اند که تولید این ذرات در فاز پژوهشی قرار دارد و هدف بعدی این آزمایشگاه، - تولید بیشتر نانوذره در سطح استاندارد برای پژوهش است.

غلامعلی حمیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سه طرح از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان طرح اثرگذار در ارزشیابی دانشگاه های علوم پزشکی مورد تأیید قرار گرفته است که تولید کیت های تشخیصی ناهنجاری های مورفولوژیکی و شکستگی های DNA و ارزیابی زنده بودن سلول های اسپرم در نمونه سمن از جمله آنها است.

وی تصریح کرد: طراحی و ارزیابی سیستم تصمیم یار آموزش تجویز آنتی بیوتیک برای عفونت های حاد تنفسی و همچنین طراحی نرم افزار آموزش ونتیلاتور در تلفن همراه و بررسی تأثیر آن بر دانش و مهارت تفسیر تهویه مکانیکی در پرستاران بخش های مراقبت ویژه از جمله این طرح های اثرگذار است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سمیه راشکی دکترای میکروبیولوژی، مهدیه محمدزاده دکترای بهداشت محیط و محمدجواد غضنفری کارشناسی ارشد پرستاری موفق به کسب امتیاز حد نصاب پژوهشگر برجسته در سال جاری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 200 نوع «نانوذره» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

تولید 200 نوع «نانوذره» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان