مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-13اقتصادي

نقدعلی: قیمت خودرو مضحک شده است/ واردات خودرو را آزاد کنید


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو و ارز در کشور گفت: قیمت خودرو مضحک شده است و قابل توجیه نیست.

برای بحث واردات در این مجلس چقدر قانون تصویب کردیم، - نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو و ارز در کشور گفت: قیمت خودرو مضحک شده است و قابل توجیه نیست.

برای بحث واردات در این مجلس چقدر قانون تصویب کردیم، اما واردات خودرو هزار صاحب دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی نقدعلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (22 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطبه ای از نهج البلاغه، بیان کرد: اکنون که خدای سبحان تمام اسباب اجرای دو هدف فلسفه حاکمیت را در اختیار ما قرار داده است آیا نباید امنیت در تمامی زوایا اعم از شغل، مسکن، معیشت و ازدواج را ساری و جاری کنیم؟ اگر چنین نکردیم آیا پاسخی برای قیامت در ایام مسئولیت داریم؟ وی در ادامه خطاب به رییس جمهور گفت: امروز وزیر صمت مشکل گرانی خودرو و سکه را ناشی از هجوم نقدینگی به این عرصه ها دانست، بنابراین تدبیر کنید.

ریاست بانک مرکزی کجاست؟ وزیر اقتصاد کجاست؟ چرا نمی نشینید و بحث هجوم این نقدینگی سرگردان را کنترل کنید؟ هیات رییسه مجلس چرا قانون مالیات عائدی بر سرمایه که می گوید یکی از راه های جلوگیری از این قضیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: قیمت خودرو مضحک شده است/ واردات خودرو را آزاد کنید

نقدعلی: قیمت خودرو مضحک شده است/ واردات خودرو را آزاد کنید