مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-13سياسي

هر زمان در تبیین واقعیت کوتاهی کردیم صدمه دیدیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم 9 دی به صورت مردمی و خودجوش خبر داد و افزود: این مراسم در زنجان 8 دی در حسینیه شهدا و به صورت مشترک با هیئت ثارالله برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام علی ناصر پیش از ظهر امروز (22 آذرماه) در جلسه هماهنگی دهه بصیرت با اشاره به اینکه حماسه 9 دی از بی نظیرترین حرکت های مردمی با هدف حراست از آرمان های انقلاب و یادآوری این آرمان ها برای مردم جهان است، اظهار کرد: این حماسه یادآور بصیرت واقعی مردم است.

برنده واقعی در فتنه 88 مردم بودند که با حضور پرشور خود در حماسه 9 دی، پیروی خود از ولایت فقیه را نشان دادند.

وی با یادآوری اینکه فتنه های دشمن بر علیه ایران اسلامی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، گفت: مردم در برابر توطئه ها مقاومت کردند چرا که دست خدا همراه مردم بود.

این مسئول ادامه داد: در فتنه 88 اتفاقاتی افتاد که غیرت مردم به جوش آمد و در راهپیمایی متعددی همچون 13 آبان سال 88 این فتنه را محکوم کردند و روز 9 دی به صورت خودجوش سیلی محکمی بر دشمنان زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به حماسه این روز و ضرورت یادآوری این روز، جهاد تبیین و روشن گری که رهبری بر حقایق واقعی تاکید دارند حماسه 9 دی برای ما دارای اهمیت است؛ چرا که هر زمان در تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زمان در تبیین واقعیت کوتاهی کردیم صدمه دیدیم

هر زمان در تبیین واقعیت کوتاهی کردیم صدمه دیدیم