موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:292022-12-13سياسي

سلسله جلسات اسلام کوئست در دانشگاه تهران/ پاسخگویی به سوالات و شبهات اساسی روز جامعه در اولین جلسه


اولین جلسه از برنامه اسلام کوئست با محوریت پاسخگویی به سوالات و شبهات اساسی روز جامعه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اولین جلسه از برنامه اسلام کوئست با محوریت پاسخگویی به سوالات و شبهات اساسی روز جامعه به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام ابوطالبی تاکید کرد: حکومت یک رکن لازم در هر اجتماعی است و اختیاراتی را برای خودش قائل است و قطعا دخالت هایی به صلاح ملت خودش باید انجام دهد.

وی افزود: این 2 نکته است که حکومت ها را متفاوت می کند و مدل های مختلف حکومت مثل اسلامی، سوسیالیستی و لیبرالیستی را به وجود می آورد و در مورد این دو نکته هم اسلام حرف دارد.

    ابوطالبی گفت: مردم و جامعه به دنبال یک نظم هستند و حکومتی را می خواهند که بتواند این نظم را به وجود بیاورد و این نظم هم یعنی جامعه و ملت از بیشترین حقوق خودشان برخوردار شوند.

حال این بهترین فرد و حکومت از کجا می آید آیا اگر نظر مردم را بخواهیم و نظر شخصی مردم را استخراج کنیم این فرد و حکومت برتر به وجود می آید و نظر درست را الزاما به همراه می آورد؟ وی اضافه کرد: سوال اصلی اینجاست چه چیزی به من بالاترین لذت را می دهد ؟ این سوال نیاز به شناخت دارد و اگر شناخت نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله جلسات اسلام کوئست در دانشگاه تهران/ پاسخگویی به سوالات و شبهات اساسی روز جامعه در اولین جلسه

سلسله جلسات اسلام کوئست در دانشگاه تهران/ پاسخگویی به سوالات و شبهات اساسی روز جامعه در اولین جلسه