مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-13بين الملل

ترامپ به دنبال چاپ نامه هایش با سلبریتی ها و رهبران جهان است


سی ان ان گزارش داد که دونالد ترامپ در فکر چاپ نامه نگاری هایش با رهبران جهان و سلبریتی هایی مانند مایکل جکسون و پرنسس دایانا در یک کتاب جدید است.

- سی ان ان گزارش داد که دونالد ترامپ در فکر چاپ نامه نگاری هایش با رهبران جهان و سلبریتی هایی مانند مایکل جکسون و پرنسس دایانا در یک کتاب جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا قصد دارد نامه هایی را که در دهه های گذشته با سلبریتی ها رد و بدل کرده، در کتابی جدید چاپ کند.

هنوز مشخص نیست که آیا نامه های دوران ریاست جمهوری او هم در این کتاب گنجانده خواهد شد یا نه.

ترامپ پیش از این درباره نامه های عاشقانه ای که با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سال های 2018 تا 2020 رد و بدل کرده بود، سخن گفته بود.

منابع سی ان ان گفتند که احتمالا نامه نگاری های ترامپ با افرادی از جمله التون جان، مایکل جکسون و شاهدخت دایانا را در این کتاب خواهیم خواند.

روزنامه نیویورک تایمز در 2019 گزارش داد که التون جان، اسطوره موسیقی انگلیس درخواست ترامپ برای اجرای برنامه در مراسم تحلیف او را رد کرده است.

این خواننده 75 ساله در پاسخ به درخواست ترامپ، نوشت: خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که شاید درست نباشد به عنوان یک شهروند انگلیسی، در مراسم تحلیف یک رییس جمهوری آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به دنبال چاپ نامه هایش با سلبریتی ها و رهبران جهان است

ترامپ به دنبال چاپ نامه هایش با سلبریتی ها و رهبران جهان است