مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-13اقتصادي

آغاز فصل سرما باتشکیل صف های طویل سیلندرهای گاز در زاهدان


کمتر از ده روز به آغاز فصل زمستان باقی مانده و علیرغم وعده های هرساله مسئولان باز هم مردم زاهدان در جست و جوی یافتن سیلندرهای گاز، ساعتهای طولانی را در صف ها می گذرانند.

- - گروه استان ها: این روزها بار دیگر با فرا رسیدن فصل سرما، مردم نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به ویژه در زاهدان، کپسول به دست و به دوش، در صف های طویل چشم انتظار رسیدن نوبت و دریافت سیلندر گاز مایع خود هستند.

اگر در شهر گشت و گذاری داشته باشیم متوجه می شویم که کمبود سیلندر گاز، بازار دلالان را هم داغ کرده و قیمت عرضه سیلندر گاز سقفی ندارد و هر کس به دنبال منفعت خود است.

فروردین ماه 1393 رییس جمهور وقت در سفری که به سیستان و بلوچستان داشت، در جمع مردم زاهدان گفته بود برای مردم مسئله گازرسانی در این استان اهمیت ویژه ای دارد .

پس از این اظهار نظر رییس جمهور، مشعل گاز در دولت یازدهم پایان سال 1395 در زاهدان روشن شد و تاکنون پس از گذشت قریب به هفت سال از آن روز، بسیاری از خیابان های این شهر توسط پیمانکاران گاز حفاری و لوله گذاری شده اما گاز به منازل همه مردم نرسیده و در برخی نقاط که گاز به آن محلات رسیده، ساکنان با توجه به وضعیت مالی و معیشتی که دارند، توان گاز کشی منازل خود را ندارند و بر این اساس از سیلندرهای گاز برای رفع نیاز خود در بخش پخت و پز و گرما استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل سرما باتشکیل صف های طویل سیلندرهای گاز در زاهدان

آغاز فصل سرما باتشکیل صف های طویل سیلندرهای گاز در زاهدان