مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-13سياسي

طراحی گذر شهری با کاربری محرک و پویای گردشگری در کیش


رییس شورای شهرسازی و معماری کیش از بررسی و رسیدگی به موضوعات و مصوبات برخی پرونده ها در سومین جلسه شورای شهرسازی و معماری کیش خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای شهرسازی و معماری کیش از بررسی و رسیدگی به موضوعات و مصوبات برخی پرونده ها در سومین جلسه شورای شهرسازی و معماری کیش خبر داد.

سعید پورزادی در سومین جلسه شورای شهرسازی و معماری کیش، افزود: به منظور اصلاحات معماری و مسائل مربوط به سیما و منظر شهری برای ایجاد هویت در نماها استفاده از مشاوران ذیصلاح و مجرب جهت ایجاد ضابطه های جدید در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ضابطه جدیدی توسط شرکت عمران، آب و خدمات تدوین شده است که بر اساس آن تمام فنس و حصارهای طرح های نیمه تمام با هدف ایجاد زیبایی بصری در معابر شهری تا سال جدید عملیاتی و ساماندهی می شود.

پورزادی در این جلسه از موضوع جانمایی فضاهایی برای ایجاد کافه نان ها و نانوایی هایی جدید با ضابطه و طرح های نو و توزیع پراکندگی متناسب در سطح جزیره خبر داد که متقاضیان می توانند در این خصوص اقدام کنند.

رییس شورای شهرسازی و معماری کیش به رسیدگی و طرح مصوبات بالغ بر 10 پرونده مربوط به بخش خصوصی با موضوعات معماری و شهرسازی اشاره کرد و افزود: موضوعات اینچنینی از طریق فرآیندهای قانونی پیگیری و اقدامات لازم در خصوص کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی گذر شهری با کاربری محرک و پویای گردشگری در کیش

طراحی گذر شهری با کاربری محرک و پویای گردشگری در کیش