مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-13اجتماعي

نبود مدیریت واحد در خوزستان برای تصمیم گیری در زمان آلودگی هوا


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم آلودگی هوای اهواز و تصمیم نگرفتن در مورد کاهش فعالیت ها یا تعطیلی گفت: متاسفانه دود نبود هماهنگی و نداشتن مدیریت واحد در خوزستان و اهواز، - به چشم مردم می رود.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوای اهواز و ادامه فعالیت عادی در این شهر با وجود تعطیل شدن برخی استان های آلوده دیگر اظهار کرد: شاخص های آلودگی هوا مشخص هستند و بر اساس این شاخص ها باید تصمیم تعطیل شدن مراکز اداری شهر یا تعطیلی مراکز آموزشی اتخاذ شود.

وی در خصوص برگزار نشدن نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا در این شرایط افزود: اداره کل محیط زیست خوزستان دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان است و قطعا باید نشست های این کارگروه برگزار و برای نحوه فعالیت در این وضعیت تصمیم گیری شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دود نبود هماهنگی و نداشتن مدیریت واحد در خوزستان و اهواز، به چشم مردم می رود بنابراین ایراد نخست این شرایط به مدیریت خوزستان و سپس اهواز برمی گردد.

وی بیان کرد: مدیریت این نیست که دستگاهی منتظر دستگاه اجرایی دیگر باشد تا نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا را برگزار کند و سپس تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مدیریت واحد در خوزستان برای تصمیم گیری در زمان آلودگی هوا

نبود مدیریت واحد در خوزستان برای تصمیم گیری در زمان آلودگی هوا